Kulørte København

2D experiencing 3D

Med plusgrader udenfor efter måneders frost og sne, så føles det endelig som om, foråret er på vej. Og med forår i sigte, så bliver spontane ture med kamera igen tillokkende. Som altid, når jeg har kameraet og øjnene med mig her på Nørrebro, så kan jeg ikke lade være med at fascineres over de mange kulørte udtryk, som man finder imellem den rodede graffiti på gader og stræder.

Endnu engang er Kissmamas herlige, folkelige figurer at finde, når bare man kigger ordentligt efter, men også Tazz og andre finurligheder har fundet vej til mit nabolag.

Hvis nogen af jer kender kunstneren bag den fine 2d/3d paste-up her ovenfor (og her), så må I meget gerne afsløre det i kommentarfeltet – jeg synes rigtig godt om den!

Tag et kig på de forskellige finurligheder her:

Like This!

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

1 thoughts on “Kulørte København

  1. Pingback: Taking a walk on the wild side | Words & Visions

Skriv en kommentar