Bedste online overspringshandlinger

Jeg har haft planer om at lave dette indlæg i et godt stykke tid nu. Men ironisk nok, så har følgende online genialiteter ofte stjålet tiden fra mig.

Nu ligger landet sådan, at jeg også på det professionelle plan er beskæftiget med den online verden, så derfor følger jeg naturligt med i diverse blogs, fora og nyhedssites. Dem vil jeg dog holde for mig selv i denne omgang, for temaet for indlægget drejer sig om væsentligt mere fritidsprægede, irrationelle og ganske enkelt geniale websteder, som bidrager til underholdning og er kilder til uendelig overspringshandlen.

Here goes:

FMyLife: Selvironi og sarkasme er i mine øjne ganske herligt. Har du det på samme måde, så vil du sikkert more dig over denne samling af kiksede hverdagssituationer indsendt af brugerne. Har du nogensinde gjort noget pinligt, som du har svært ved at glemme? Så er der en pæn sandsynlighed for at historierne her kan sætte det lidt i perspektiv. I øvrigt findes den spanske version her.

Engrish.com: En perlerække af utilsigtet morsomme sammenblandinger af engelsk og asiatisk. Guf for sprognørder i stil med bøgerne ”Broken English”, som også klart kan anbefales.

Go Fug Yourself: Modebloggernes sarkastiske stemme, som beviser én gang for alle, at selv en celebrity kan have en usandsynligt dårlig hår- og tøjdag. Denne blog er god for både underholdning og selvværd, og så er den ganske enkelt godt skrevet.

Photoshop Disasters: Det endegyldige bevis på, at man ikke skal overlade Photoshop til alle og enhver. Med mindre ekstra ben eller hænder, forvanskede kroppe og lignende ikke er noget man tager så tungt, naturligvis.

Good-Tutorials: Stedet hvor man kan blive lidt bedre til netop Photoshop. En samling af tutorials til mere eller mindre alt, blandt andet Java, html, Flash og Photoshop. Er man glad for grafik og ikke bange for at udvikle sin indre nørd, så er der timers leg at hente her.

Twittertinget: De danske folketingsmedlemmers tweets samlet på et sted. Følg her Ida Auken, Margrethe Vestager og flere, og se hvad der rør sig i dansk politik i real time.

Da jeg altid gerne udvider min samling af overspringshandlingsindbydende (nej, jeg ved godt, at det ikke er et ord) kilder, så bidrag endelig med flere online genialiteter i kommentarer.

Like This!

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

3 thoughts on “Bedste online overspringshandlinger

Skriv en kommentar